Arculattervezés (2.1)

Biztosak vagyunk benne, hogy Neked is van olyan ismerősöd, akire azt mondod, van stílusa. Sajátosan öltözködik, beszél, vagy vannak csak rá jellemző, egyedi vonásai. Lehet, hogy még irigyled is érte egy kicsit titokban. Ha nyilvános megjelenést tervezel, Neked is szükséged lesz egy egyedi arculatra, ami nem hasonlít senki máséra. Talán alábecsülöd ennek a jelentőségét, de a mai marketingközpontú világban hidd el nagyon is fontos szerepe van. Gondolj a sikermárkákra!El tudod képzelni az Ikeát lilában? Ugye hogy nem, mert kék-sárga. Wellensteyn egyenlő piros betűk, kiemelkedő minőség. Gucci: tipikus betűformák, trendi cuccok. Vagy gondolj a Coca-cola feliratra, ugye elég jellegzetes? Ezek a forma és színvilágok azonosítják a márkát. Bevált és kiforrott stílusjegyek. Neked is kell egy ilyen.

Mitől lesz kerek egész?

Ezzel azonban még csak félig kész egy arculat. Ha megnézed a honlapunkat, láthatod, hogy nekünk is van színvilágunk, szlogenünk, logónk, mint a legtöbb nagy cégnek. Biztos Te is tudod folytatni a mondatokat: „A Pöttyös…az igazi.” „Suzuki…a mi autónk.” „Tefal…te mindenre gondolsz.” Kezded már érteni ezek fontosságát? Bárhová is mennél, ha meglátod a színeket, vagy meghallod a neveket, azonnal  be fog ugrani kihez tartoznak. Védjegyekké váltak, amelyek mögött magas minőség és állandó színvonal van.