Keresőmotorok optimalizálása (2.6)

Álmos szombat reggel. De jó, hétvége! Hová menjünk ma? És volt valami akció az egyik áruházban, nem ma kezdődött? Vajon hétvégén rendel az állatorvos? Ismerős gondolatok, ugye? Nos, míg régen az újságokból, szomszédoktól, Teletextből (?!?) informálódtunk, ma már egészen más a helyzet. Manapság már mindenki a neten keresgél, ha szüksége van valamire. Googlizunk, googlizunk, googlizunk. Szörnyülködünk a híreken, megvesszük a lottót, mert kint esik és nincs kedvünk kidugni az orrunkat a házból, vagy épp ellenkezőleg, felkerekedünk, mert találtunk egy jónak ígérkező koncertet a szomszéd városban.

 

Gondolkodj!

Elgondolkodtál már azon, vajon, ha rákeresel egy kifejezésre, mi alapján jönnek a találatok? És elgondolkodtál azon is, mi lenne, ha Téged is potenciális ügyfelek sokasága találna meg? Na és azon, ha összekapcsolnád a kettőt, és TÉGED TALÁLNÁNAK MEG ELSŐKÉNT, amikor keresnek valamit?

 

Ezt én is elérhetem?

Elárulunk egy titkot, egyik sem ördöngösség. Fontos tudnod, hogy a Google nem random módon dobálja eléd a találatait. Minden a keresőmotorokon és a beállításokon múlik. Egy profi weboldal, megspékelve egy jól beállított Google kampánnyal, megfelelő kulcsszavakkal és tudatos keresőoptimalizálással (SEO) kombinálva sikerre viheti a vállalkozásodat. Az elsők között lehetsz a találati listákon, megnövelve ezzel elégedett ügyfeleid számát és a saját profitodat. Ha Te nem teszed meg, majd megteszi más. Eredmény? Elhalászott ügyfelek, kiégett, csalódott Te. Melyiket választod?