Weboldal szövegezése (2.10)
Nem vagy a szavak embere? Sebaj! Nálunk van valaki, aki egyszer már írt egy 120 oldalas doktori disszertációt, amit megelőzött még jónéhány szakdolgozat. Neki hobbi az írás, egy honlap szövegezése a kisujjában van. Nyugodtan bízd rá magad, megoldja a problémáidat, és bámulatos szöveget kreál majd a termékedhez, szolgáltatásodhoz. Mindenki a Te fodrászatodba szeretne majd bejelentkezni. Mindenki Téged akar majd szobafestőjének! Te leszel a kedvenc keramikus a környéken. Gyakorlatilag bármit megír, amikhez betűk kellenek, és még élvezi is a dolgot. Fura, ugye?
Írói vénám van!
Ha azt gondolod magadban, hogy írni bárki tud, és inkább a magad lelkes, de üzleti szempontból laikus szövegét használod, nem biztos, hogy megspóroltad az árat.
Lehet, hogy ezzel elengedtél számos majdnem ügyféllé lett embert. Mert nem Te voltál a legfigyelemfelkeltőbb. Nem Te voltál a leglátványosabb. Nem volt íve, nem volt hangulata a szövegednek. Nem fogtad meg érzelmi oldalról a közönséget.
És még valami. Hozzáértő vagy a saját szakterületeden, de nem tudod, hogy kell elhelyezni a szövegedben a kulcsszavakat ahhoz, hogy rá is találjanak a keresőmotorok. Megint csak jön örök barátunk és néha ellenségünk Mr. Google és alápontozza a teljesítményed. Ne kockáztass! Gondold át, melyik rosszabb: egyszer fizetni és összerakni rendesen azt a szöveget, amelyre a jövődet alapozod, vagy kísérletezgetni és közben a versenytársaknak tálcán kínálni az ügyfeleket? Ha csinálod, csináld rendesen! Bízz bennünk!